Experiment proiect
RO
EN  

  

  • Spaţii de vânzare (146 locuri) - 6 mp /loc de vânzare inclusiv depozitare marfă:
    • brânză (70 locuri x 6 mp);
    • lactate (20 locuri x 6 mp);
    • ouă (10 locuri x 6 mp);
    • carne (4 locuri x 6 mp);
    • peşte şi produse din peşte (4 locuri x 6 mp);
    • fast-food (2 locuri x 6 mp);
    • preparare şi desfacere mititei (2 locuri x 6 mp);
    • cafea şi ţigări (3 locuri x 6 mp);
    • legume / zarzavaturi / flori (31 locuri x 6 mp);
  • Spaţii pentru circulaţia cumpărătorilor – 0,85 mp / cumpărător sau 150% din aria desfăşurată a locurilor de vânzare, cu trecere liberă între tejghele de min. 3,60 m;
  • Cazare producători:
    • 10 camere a câte 2 paturi, cu hol şi duş;
  • Pavilionului administrativ (12 mp / persoană);
    • birou şef piaţă;
    • birou încasatori;
    • birou inspectori control;
    • spaţiu pentru paza pieţei;
    • punct de pază contra incendiilor;
  • Depozitare mărfuri agroalimentare
    • punct păstrare şi închiriere cântare (12 mp / 100 cântare, cântărire marfă 8,25 mp / 2 cântare);
    • cântarul cumpărătorului;
    • magazie materiale;
    • depozite simple şi frigorifice de mărfuri (depozit frigorific carne 6,5 mp / 50% locuri de vânzare; depozit frigorific peşte 7,5 mp / 50% locuri de vânzare; depozit legume şi fructe 4 mp / 50% locuri de vânzare);
    • garaj colectiv 40 locuri;
    • marfa se va transporta cu lifturi, respectiv cu cărucioare;
  • Grupuri sanitare separate pentru angajaţi, vânzători, cumpărători;
  • Amenajări exterioare:
    • Reamenajarea sectorului legume / zarzavaturi / flori (42 locuri – la mese acoperite noi propuse, 6 mp /loc de vânzare inclusiv depozitare marfă);
    • 42 locuri de parcare supraterane;
    • 9 fântâni cu jet de apă potabilă şi 6 bazine pentru spălat produse;
    • 1 punct de colectare deşeuri (2 containere = 12 mc);
    • 2 posturi telefon public;
    • Amenajarea circulaţiei auto de 2 benzi (6 m lăţime) în inel, cu circulaţie pietonală în insulă, delimitate prin culoare sau material, fără bordură de separaţie;
    • Echiparea ambientală a zonei (mobilier urban – coşuri de gunoi la interval de 50 m, iluminat public exterior, firme / sigle / panouri de afişaj şi publicitare);